Respectand traditia Sibiului si anul acesta comunitatea legionara si a simpatizantilor a comemorat 75 de ani de asasinarea unuia dintre cei mai mari romani ai secolului 20. Prefatat si in principalul ziar al Sibiului-Tribuna 2 zile la rand, evenimentul a fost onorat de prezenta a 75 de sibieni de toate varstele si fara a fi limitati sau obstructionati de vreo optiune organizatorica sau strict personala . Singurul motiv a fost si o sa fie mereu la Sibiu doar dragostea pentru tara, neam si Miscarea Legionara . Desi toate evenimentele legionare se fac de ani buni cu reprezentanti ai Politiei si Jandarmeriei ( pentru a ne proteja de elemente perturbatoare ) nu am avut nici o restrictie in a preciza semnifica valoarea comemorarii , cum din pacate in unele din putinele locuri unde se mai comemoreaza asasinarea Capitanului, a Nicadorilor si Decemvirilor se face doar o pomenire la gramada cu diferiti ,,pomeniti intr-un Domnul ,,. E bine si asta dar exemplul lor trebuie sa fie lupta noastra nu teama noastra , ei s-au jertfit pentru o Romania a romanilor, mare si crestina. Pr. Mitea Costantin a tinut o slujba solemna si riguroasa el fiind mereu intr-o deplina comuniune spirituala nationalista si crestina cu trista comemorare.
Dupa slujba , preotul a tinut o ampla cuvantare despre personalitatea Capitanului , a luptei nationale din acea perioada facand si o realista comparatie a situatiei actuale cu pericole ce pandesc credinta stramoseasca, educatia tineretului, promovarea nonvalorilor anticrestine, falsilor idoli si a falsei democratii. In partea a doua a cuvantarii ne-am impartasit din invataturile primite privind personalitatea Capitanului de la preotul sibian legionar Vasile Dascalu-18 ani inchisoare precum si de la alti preoti legionari sibieni precum pr. Florea Ionel, pr.Straja, pr. Vladovici, pr.Fulea, pr. Bogdan care prin viata si suferinta lor au fost icoane vii pentru tot mediul teologic de la Sibiu si pentru toti sibienii.
A urmat o pomana in cinstea celor comemorati si un stand de carte si revista legionara unde participantii au purtat si discutii de actualitate privind preconizatele masuri legislative antilegionare si mai ales ce se poate face legal ,rational si de efect fara a lasa loc ideilor paguboase de legitimitate, sefie sau de a limita istoria Miscarii Legionare sau mai rau de a limita in orice fel accesul la activitati legionare prin schimbari aleatori de date, evenimente sau semnificatii. La discutii ne-a surprins placut si prezenta unor cadre universitare, care recunosteau obiectiv valoarea luptei legionare anticomuniste si mai ales personalitatea legionarilor care s-au jertfit pentru o Romania Mare.
Seguendo la tradizione di quest'anno Sibiu comunità legionario e sostenitori commemorato 75 anni da quando l'assassinio di uno dei più grandi romana del 20 ° secolo. Prefazione e principali giornali Sibiu-Tribune due giorni di fila, l'evento è stato onorato dalla presenza di 75 Sibiu di tutte le età senza essere limitato o ostacolato da qualsiasi scelta organizzativa o strettamente personali. L'unica ragione era e sempre sarà a Sibiu solo l'amore del paese, la sua gente e il Movimento Legionario. Anche se tutti gli eventi sono legionario per anni con i rappresentanti della polizia e della gendarmeria (per proteggere noi facinorosi) non ha avuto alcuna restrizione nello specificare il valore medio della commemorazione, come purtroppo alcuni dei pochi luoghi in cui si commemora l'assassinio Capitano, le nicadors e decemviro è solo un memoriale al mucchio con diversi, ritrovi in un Signore. E 'troppo buono, ma il loro esempio deve essere la nostra lotta non è la nostra paura, si sono sacrificati per la Romania romeni, il mare e Christian. Mitea P. Constantin ha tenuto un lavoro solenne e rigoroso lui era sempre una piena comunione spirituale nazionalista e cristiana con triste ricordo.
Dopo il servizio, il sacerdote ha tenuto un discorso sul capitano personalità di grandi dimensioni, lotta nazionale di quel tempo a fare un confronto realistico della situazione attuale, con i pericoli che si nascondono fede ancestrale, l'educazione dei giovani, la promozione non i valori anti-cristiani, falsi idoli e di falsa democrazia. Nella seconda parte del discorso che condividiamo gli insegnamenti ricevuti personalità del Capitano da Sibiu sacerdote Legionario Vasile Dascalu, 18 anni di carcere e gli altri sacerdoti come don Legionari Sibiu. Ionel Florea, pr.Straja, pr. Vladov, pr.Fulea, pr. Bogdan attraverso la vita e le loro sofferenze sono state icone per tutti i teologica e per tutti i cittadini di Sibiu Sibiu vivendo.
Ha frequentato un ente di beneficenza in onore del commemorato e un libro e rivista stand dove i partecipanti indossano legionari e attualità discussioni sulle misure legislative previste anti-Guardia di Ferro e soprattutto cosa può essere fatto legalmente, razionale ed efficace senza danneggiare le idee lasciano spazio legittimità Testa o limitare Legionari storia o peggio per limitare in alcun modo l'accesso alle attività di dati legionari da cambiamenti casuali, eventi o significati. Discussioni piacevolmente noi e la presenza di accademici che hanno riconosciuto il valore oggettivo e soprattutto battaglie anti-legionari Legionari di personalità che si sono sacrificati per la Romania Mare sorpreso.
Traduci.
Nessun commento:
Posta un commento
Commenti dai camerati.